![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]()
|
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Det får bi min sista 039 plattform, ett helt nytt system kommer jag att skaffa, men jag vill gärna vänta tills det finns stöd för USB-3 och sata 3
Så nått år eller minde har ingen betydelse.!!!!! Sen så vill ja gärna se den "nya" himmelen blir släppt, det kommer att höja spelets naturverklighet, men det är ju upp till 3D-trains ha det gott ![]() Edit Jag såg på YouTube att våran enementor i Tyskland har byggt en 3D cab till RC,,,,,, frågan är då.....skall vem som helst kunna ladda ner denna cab, eller gäller det bara dom som köpt RC-loket via CV? Både spelet RW och RC-loket finns för övrigt att ladda ner som torrent...... ville bara nämna detta ![]() Börjar liksom svårt att sälja loket när man kan ladda ner det gratis!!!!!! ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-08-02 klockan 03:30. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Angående CW-modeller, så är det ju väldigt osolidariskt mot dom som betalat och varit med så att har gått att genomföra. Att skaffa sig en CW-modell pirat-vägen gynnar ju dessutom inte en fortsättning av CW-verksamheten. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Du hjälper ju verkligen till att dra ur proppen för CW-projektet med sådana inlägg. Låt folk som inte vill stötta projektet med att vara med och betala, komma på sånt där själv i stället för att hjälpa dom på traven. MYCKET OMOGET inlägg.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Copyright?! Är det tillåtet att göra så? Stod det inte så i read me filen?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
"Angående CW-modeller, så är det ju väldigt osolidariskt mot dom som betalat och varit med så att har gått att genomföra. Att skaffa sig en CW-modell pirat-vägen gynnar ju dessutom inte en fortsättning av CW-verksamheten. "
Detta är väl inget speciellt just för CW-modeller? Det gäller ju alla som på något sätt laddar hem olagliga filer. Vi har snart ett parti i politiken med över 4% som lever på dessa frågor. Vi ahr säkert 20% som använder en crackad XP. Vi är säkert 95 - 100% som laddar hem musik till datorn. Detta är något som dessutom har gjorts så länge jag har haft dator. Vi gamla uvar kommer ihåg BBSer som vi ringde upp med 9600 bauds modem. Jag har själv köpt CW-modellen men inte använt den ännu och inte laddat hem den. Jag menar som du att detta naturligtvis är fel att den finns ute på nätet men jag kan inte hetsa upp mig bara för att det nu har hänt oss. Detta är verkligheten idag på gott och ont. kanske det inte kommer fler CW-modeller vad vet jag......
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
För det här är väl inte rätt plats att annonsera om det? Eller....?
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-08-02 klockan 18:28. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Å andra sidan, så är CW-rörelsen känslig såtillvida att det är ett fåtal som är presumtiva kunder och skulle det visa sig att det regelmässigt kommer att gå att få tag på CW-modellerna på annat sätt än att betala för sig, så tror jag inte att CW-rörelsen blir långlivad. Pyttemjuk står o faller inte med att 20% som du säger kör en crackad version av XP. Det är skillnad. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Admin & STW-member
|
![]()
Den stora skillnaden är att jag själv har lagt ut omkring 8000 kr för att få Rc-loket till våra simulatorer. Nu vet jag bättre vad jag bör göra med mina pengar.
Tråkigt, mycket tråkigt att någon av de som köpt modellen inte kunde låta bli att sprida den om det nu mot förmodan finns en torrent. Senast redigerad av Fredrik den 2009-08-02 klockan 22:19. |
![]() |