![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Testa att gå in på settings>display>hardware och i rutan Avalible screen resulutions ska du välja 1280x1024x32 (eller det högsta som finns, men den sista ska vara 32.) Detta kan göra att huvudmenyn blir liten, men du får mycket bättre grafik när du flyger. Kryssa också i anti-aliasing som gör att linjerna inte blir så hackiga. Ditt grafikkort kommer du att klara dig fint med.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
![]()
Tar det inte väldigt mycket FPS om man tar högre en vad man har?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Högre vad menar du?
Det gör det säkert, men eftersom min dator inte har haft några problem med FS2004 så har jag inte brytt mig så mycket. Har FPS på 20 för tillfället och med det mest avancerade/grafikkrävande flygplanet och sceneryt så har jag inte haft några problem, allt har hela tiden flutit på mycket fint. ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
2 bilder ifrån min senaste flygning Göteborg-Hamburg, Enjoy!
![]() En redigerad bild och en oredigerad. Oredigerad ![]() Redigerad ![]() Senast redigerad av kpf93 den 2009-09-09 klockan 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Snyggt, Christian! Kan det vara så att du gått med i Thomson Virtual?
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Gött! Hur trivs du där? Är det bra system för att få fram färdplaner, rutter osv?
Jag har flugit (och flyger) för Scandinavian VA, men har lite funderingar på att gå över till Thomson, men trivs så bra med SVATT4 osv.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |