![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Du gör en ren ILS-inflygning? Ska jag vara ärlig verkar du inte ha så vidare stor koll på det här med flygningen, speciellt inte med ett stort jetplan. Mitt tips - och det här rekomenderar jag verkligen starkt till alla - är att du tar ett flertal lektioner ur den flygskola som ingår i Flight Simulator. Lär dig flyga en Cessna 172 från grunden, och när du med en Cessna kan göra en VOR/DME-inflygning, ILS-inflygning, Visuell inflygning kan det vara dags att ta sig uppåt i flygskolan. På så sätt får du en djävulsk koll på flygningen, jämfört med om man bara går direkt på en stor 747... ![]()
![]() |