![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
okej , då e de kört att byta grafik kort men uppdatera kan jag ju alltid pröva.
PS: Ja, jag har en bärbara dator. ![]() ((SEALPOWERs inlägg))men kort bara: kan man köra både Direct X9 och X10 sammtidigt??? (om , hur gör man då?). Tack ,så länge!! ![]() ![]()
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-09-28 klockan 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Nu har felen ökat eller iallafall för mig, felen med mitt trainz 2006 värkar vara mkt mindre nu men istället så fastnar CPM på rutan
:updateing the trainz asset Datebasse. please wait... När den rutan är uppe går det inte att göra ngt på CMP, ska man ställa tillbaka värdena från början dvs:512 eller något annat förslag??
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hur länge har du testat att vänta? Det kan ta upp till 2 timmer (?), det är bara TRS som uppdaterar databasen. Om det inte hjälper att vänta kan du testa att ta bort mappen cache och filen assets.tdx som ligger i trainzmappen. Sedan startar du CMP igen och väntar tills rutan försvinner och det fungerar som vanligt. Rätta mig om jag har fel.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
De varade bara i 20minuter men de är löst nu, just nu försöker jag iallafall ändra ljudfilen på en snygg vagn som e släkting med M31:an!!