![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Självklart som Spårvagnfantast (tom. expert på spårvagnar) så borde jag veta det och den M25 :An som inte är omgjorda för högertrafik den gick mestadels på Angereds banan. ringlinjen har idag kvar CA: 6-8ST vagnar av M25 an .
Men nu kommer bilderna som jag har lovat ett tag.. ni som skulle bygga de till Trainz kommer att få va med i texten på de som producerat Göteborg Stsad för Projekt Göteborg! ( om ni inte vill va med så säg bara till!) M25 på en sida och nästa M23 mustangen
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-11-02 klockan 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hmm de värkar har blivit dött här.. de som skulle måla om /bygga M23, M25 eller M28 an var nog Affe å Lan tror jag men ni kan göra det när ni hinner men säg till om ni vill ha flera bilder eller någon form av Skiss så fixar jag det!
![]() |
#3 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Tack så mycket för skisserna, kommer att komma till använding.
Jag är väldigt upptagen mellan måndag och torsdag så jag kan inte riktigt arbeta med vagnen, tyvärr. ![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ha De gött=HDG // Mackan
![]() |