![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det blir 8 stationer på första linjen.
Nordstan 100% färdig Södra Nordstan 100% färdig Oturst 100% färdig Norrebo 100% färdig Grevsta 100% färdig Tillebo 100% färdig Ömål 80% färdig Slageberg 0% färdig Så det jag har kvar på första linjen är då Ömål och Slageberg. Sen ska jag placera ut lite blocksignaler samt dubbelchecka att alla järnvägsövergångar funkar. Sen ska jag för att göra rutten lite mer intressant, skriva en lite mer "ordentlig" readme med dels info om rutten samt alla stationer, tips till lokföraren, vart man kan hitta downloads som ingår i rutten med mera. Sen är det klart. Så det borde bli klart inom 2 veckor ![]()