![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
|
![]()
ser väldigt bra ut! är väldigt förvånad över att det var såpas polygon snålt ändå!
Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-01-08 klockan 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]() Citat:
polygongnetighet är nämligen min "ömma tå" - det blir så snyggt om man inte snålar! Men jag kör mycket med optimize och "handnoppar" bort polygoner som inte syns men det är så kul att bygga så bantningskuren brukar komma i slutet när allt ser bra ut och funkar. Jag har varit i datorbranchen sen 1975 och jag är övertygad om att inom fem år har vi processorer och grafik så att vi kan köra hundratals sådana här modeller samtidigt + "treez som vajar för vinden och "vajor" som korsar spåret m.m. Tro nu inte jag bygger för framtiden - 1950-talet var mitt årtionde.
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
|
![]() |
![]() |