|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
Ort: Stockholm, Sweden
Inlägg: 1 430
|
jotack, config menade jag inte utan menade såklart texture filen
den där devsidan är.. tja, hopplös.. Men tack iaf, kanske ska försöka hitta något där igen då
__________________
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
Paul Hobbs Tutorial om Blender har ett avsnitt om Normal mapping på sid 18 f.f. i del 2.
Kanske finns når där?
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 531
|
Den här länken bookmarkade jag när jag funderade på att testa hur det fungerade, den kanske kan vara till nytta. http://en.wikibooks.org/wiki/Trainz/...pping_(TRS2009)
__________________
"Till Statens järnvägsbyggnader skall antagas frejdade ingeniörer vilka föredra det tillräckliga framför det fullkomliga" -- Nils Ericson trainz.datorsystemdrift.se
|
|
|
|