![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 30.65% |
Nix! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Hisingen
Inlägg: 776
|
![]()
PT GBG satsar stenhårt på att själva Huvudrutten som är en spårvagns-bana som byggs, alltså Göteborgs stad.
Men detta är en grund till Järnvägsnätet med ( rutten kommer vi att " merge a route a " så vi har en väldigt bra grund när Järnvägsnätet byggs. När vi släpper Spårvagnsbanan har du troligen aldrig tidigare sett nåt verkligare alla spårsträckor, så som Marieholmsbron, spår ner till Oljehamnarna, Volvo, spår uppåt mot Angeredshållet mm, och även de större vägar, broar och tunnlar i GBG byggs nu till Även den stora Post terminalen,allt för att Göteborg ska bli så verkligt som möjligt, men i "Spårvagnbanerutten / 1:a rutten vi släpper ( Huvudrutten) kan du endast köra Spårvagn, buss & båt på ( även helikopter). Tågen får en special anpassad rutt och då där alla stationerna kommer att va aktiva med folk och gods,vilket e inte kommer att vara i Huvudrutten. Nästa inlägg : Kartan BILD1: GAMLESTAN & MARIEHOLMSBRON ( NYA) BILD2: TINGSTADSTUNNELN BILD3: GAMLESTAN MED DEN STORA TÅGBRON MOT Alingsås, Gods terminalen och Stockholm Bild4: Centralen området, byggs just nu BILD5: Gamlestan, uppdatering
__________________
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-04-08 klockan 20:53. |
![]() |
![]() |