![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Verkligen ett imponerande projekt ni har startat. Jag ser att några av mina alster kommit till användning, kul! Jag har visserligen "häcken full" (som vissa andra Göteborgslag) men hör av er om det är något ni oundgängligen möjligen skulle behöva (ingen lång önskelista bara!).
Lycka till:
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Jisses, vad snyggt allt är
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Tackar och kul att ni gillade bilderna de kommer mera snart..
![]() På fredag skickas alla BETA-rutter ut till BETA testarna. ![]() Och för huvudrutten ( v.1.0) så går bygget framåt , de växer så de knakar. De som tar tid med bygget är att leta fram de mest liknande huset som de gör i verkligheten även detaljer så som vägmärken, linjer, vägmarkeringar, övergångsställen, signaler, belysning mm. Om du har nåt område du vill se i PT GBG vol.1.0 så skriv de här så får du se!
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-05-13 klockan 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Snabb byggstatus i bilder... PT GBG vol:1.0 växer väldigt fort, detaljer som inte syn på bilden är skyltar och gatubelysningen. Alla ska bli fullt med hus , träd och allt annat..
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Var kan man ladda hem Vagnhallen?
Samt funkar dörrarna att öppna och stänga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hej , de står lite tidigare på detta ämnet vad vagnhallen heter , ska kolla upp de, dörrarna går inte att stänga eller öppna tyvärr... om man inte bygger om den då.. LS1 update heter vagnhallen
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-05-13 klockan 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
snyggt!! Jag längtar tills banan blir klar.
|
![]() |
![]() |