|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Jag kör på DirectX 10 och har uppdaterat mitt TS2009 till Build 41844.
Har inte fått något liknande meddelande, vad jag vet och har inte märkt av någonting heller.
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
Detta var skumt. Då borde det ju fungera även för mig.
![]() Hade för mig de olika DirectX versionerna var bakåtkompatibla och så verkar det vara alltså. Får väl ta o installera omTrainz o testa igen. Mvh |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
Hej! Leif klara ditt grafikort av DirectX 10
mvh gubben50 --------- John
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Hej gubben50
Svar ja. Grafikkortet är även klart för DirectX 11 (när det nu kommer). Ps. Har inte hunnit installera om Trainz. Mvh Leif Senast redigerad av Leif den 2010-05-18 klockan 01:44. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
Hum.. jag kör diretcx 11 iaf, så borde finnas :P
Lycka till annars med ominstallationen osv :P
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
leoj, vet du vad. Jag kollade nu vilken DX version jag har...å det är DirectX 11.
![]() Trodde i min enfald att det var DX10 även i Win7. Men där hade jag fel. Hittar ingen lösning på problemet. Ominstallation av Trainz ger samma resultat. Jag må vara tjurig i detta fall, men jag vägrar installera DX 9 för att kunna uppdatera. Så det blir väl till att köpa Trainz 2010 framöver istället. Märklig lösning att man måste ha DX 9 för att kunna uppdatera då spelet flyter på hur bra som helst under DX 11. Mvh Leif |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Har själv varit tvungen att göra det för att få några gammla spel att fungera.
|
|