Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-05-27, 18:50   #5
Dson
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Morgongåva, Uppland, Sweden
Inlägg: 2 767
Skicka ett meddelande via MSN till Dson
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av andreas_92 Visa inlägg
Hej, Nu har jag vänt mig till Game. Men där sa han att dom inte kunde göra så mycket och sen att jag skulle vända mig till distributören lr utvecklaren något sånt sa han. Så jag gör väll det antar jag (lr ska typ Game kunna fixa det?)
Då tycker jag att den försäljaren var väldigt lat. Gå dit igen, och kräv ett serienummer. Game ska kunna fixa det. Jag köpte mitt från CDON, efter ett mail till deras support hade jag ett nummer...

Så, snacka med dom igen och var lite jobbig. Räcker med att maila dom, och be dom skicka tillbaka ett nummer helt enkelt. Annars vänder du dig till någon annan affär nästa gång du köper spel.
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en.
Dson besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:37.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009