![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Jag börjar känna mig lite ignorerad då man har svarat på andra trådar i Landskapsdesign för Kuju Railsim men inte min om "Plötsligt fel".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Jaha idag har man lyckas med att backa in en av våra traktorer i en knut på vår maskinhall, viserligen är maskinhallen i plåt så ingen större skada skedd men ändå tråkigt
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det ihärdiga skyfall som kom idag och än håller i sig, översvämmar alla bäckar och åar, vilket gör att folk under kvällen gått man ur huse för att dämma upp och rädda hus och annan egemdom. Inatt har vi i mitt område ett vaktschema, där två st. alltid håller koll på en brunn för att rensa.
Ingen har väl dött av lite vatten, heh? http://op.se/are/1.2121664-e14-avsta...oversvamningar
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Skadade ryggen ganska allvarligt i helgen, blir att röntga i veckan så inget har gått riktigt galet. Konstant smärta, får se hur det går att jobba imorgon...
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Har fått en massa morgonpass nu i början, tvi! Jag vill ju jobba kväll/natt... Man hunsar med oss "broilers" och gör precis tvärtom mot vad vi vill.
![]() |
![]() |
![]() |