![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Har du byggt detta själv? ![]() Jag har inte ens kommit i närheten av att börja bygga rutter, som är det jag gillar mest. Köra är inte lika intressant.(för mig mest som att se på en film) Men det är alltid spännande att testa nya scenarios på olika "fina" rutter ![]() Kan tillägga att samma gäller MSTS. Byggandet är det som är kul, körning med annat än "simpla kontroller" har jag aldrig brytt mig om att lära mig ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Jag har byggt det själv, enklare att förstå vad jag menar e att det är min egen bana som jag bygger på. Ska också Class 390 från steam någon gång.
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Körde för första gången på länge igår. Av någon anledning blev tåget sent till typ alla stationer även fast det var i god tid. Konstigt.
Jag körde iaf 22.05 tåget mot Roderbo. ![]() Tåget gör uppehåll vid ett rätt öde Tutaboda. ![]() Tåget lämnar Veralund sett från Veralunds gravplats.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Läckert!
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En tidig morgon på Bergslagsbanan. De flesta ligger hemma och sover gott i sina sängar och trafiken står still. Förutom ett ensamt tåg som ska tas ut på övningskörning av en blivande förare på Bergslagsbanan.
Lelle Ström står på Nordstan och inväntar sin handledare. ![]() Handledaren kommer och släpper in Lelle i tågets förarhytt. ![]() Lelle kontrollerar alla instrument i hytten, det verkar ok. Nu ska dom bara invänta klarsignal. ![]() Signalen slår om och tåget rullar sakta ut. På bilden passerar vi den nybyggda växeln där tågen som ska ut på den dubbelspåriga linjen växlas av. Arbetet är igång tidigt på morgonen, och området passeras med reducerad hastighet. ![]() Tåget närmar sig ett dimmigt Bergsta. ![]() Vid Bergsta får vi stoppsignal som varar en bra stund. ![]() Fortsättning följer!
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Snyggt Micke.L och Marcus.
![]() Jag får bidra med att visa 5 bilder från min egen rutt. Nån slags vagn som följde med när mitt RW updaterade sig själv när jag installerade den. Ett sj-lok väntar på grönt Ett IC dundrar förbi med hög fart. Kommentera gärna.
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2010-08-18 klockan 10:50. |
![]() |
![]() |