![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Tack för dom fina orden båda två jag ska snart börja på den och börjar då med den lilla rutten Helsingborg - Åstorp först som är ungefär 3mil. Och jag ska nog göra som du säger Mazz att släppa en release efter varje sträcka. Och Pierre denna gången ska jag inte ge upp hur många år det än tar
![]() ![]() Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Rutt bygge behöver lite hjälp! | Nicke_123 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-20 20:40 |
Lovande rutt [Snygga screenshots] | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 8 | 2003-01-30 19:38 |
Intresseundersökning Rå rutt | Mazz | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-12-12 20:53 |