![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Nej det har dom givetvis inte. Men på en bild ur simulatorn så har ju fönstrena färg, se min bild igen. Du kunde clona en bit av fönstret från bilden och använda som textur, om det går. Om detta går, så måste ju även dom rundade hörnen på stolpen få del av den clonade bildtexturen. Det kan bli mer "levande" men en stolpe som inte är helt enfärgad, utan påminner om resten av fönstrena....
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-11-06 klockan 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Fick ett konstigt svar från Giovanni idag, ang. att få släppa målningarna.
[Citat]pause, new 3d no possibility[/Citat] ?? Har han missförstått vad jag skrev eller? Jag skrev att jag vill släppa målningar, inte att han ska ändra i modellen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jo han missförstod dig nog så det är bäst du skriver igen och försöker vara lite tydligare med vad du vill göra.
Kanske skicka med ett exempel också på resultatet. Bara för att visa vad jag sade tidigare om rälsbussar med destination Kristinehamn så vill jag visa detta foto från Kristinehamn igår. Fanns ytterligare Y1or med Karlstad, Kristinehamn & Ludvika som destinationer! /æ |
![]() |
![]() |