![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
|
![]() Citat:
1. Ta en backup på mappen "local" (C:\Program\Auran\TS2009\local). Kopiera den till t.ex. skrivbordet. Ev. kan du också ta en backup på mappen "Settings" också, om du har gjort personliga inställningar som sparas där. 2. Avinstallera TS2009 fullständigt. Starta om datorn. 3. Installera TS2009 på nytt. Provkör och låt CM reparera databasen i lugn och ro. 4. Kör patch nummer 1. Provkör och låt CM reparera databasen i lugn och ro. 5. Kör patch nummer 2. Provkör och låt CM reparera databasen i lugn och ro. 6. etc. När du har en stabil installation som fungerar, installera din backup (local-mappen) med hjälp av CM. Dra hela mappen till CM. Klart! efter många timmar...
__________________
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). |
|
![]() |
![]() |