![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej!
Haha jo då de e ganska mkt, men är verkligen alla föremål, de är totalt 26filer med rutten+sessionen men då kan du även tänka att de är 1800olika saker med ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Kan man säga! Lät datorn stå på i dag och jag jobbade på med att börja ladda hem
![]() Men jag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Josu: Haha ja de e verkligen mkt men då får man allt färdigt, slipper man hålla på att leta runt i DLS & på hemsidor.. //
PT GBG är ju egentligen klar men vi kommer med uppdateringar och förbättringar hela tiden som nu kom i Tiden systemet ( dest. tavlorna) och nu planerar vi på att låta ytan växa ( alltså flera Baseboards) genom att bygga lite buss linjer uppåt på Hisingen mot Torslanda samt färjeläget vid lilla varholmen och sedan kanske blir de Öckerö med ![]()
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ja, men jag menade att de Dynamiska plattformsskyltarna som är gjorda av Delling för dom funkade inte på min dator (förmodligen för att jag INTE kan uppdatera patchen från typ 38XXXX och uppåt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag har kört den och den funkar bra, men kan du inte bara ta scriptet och ändra det till PTGBG?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hahaha ja de har vi nog gjort, till fler än dig, med de är alltid kul att man kan hämta inspiration och ider från andra. Kul att du bygger GBGs tunnelbana, att dom inte byggde de va troligen att kostnaderna skulle bli galet höga samt vet väl alla vad som händer om du tar ett par spad-tag i märken här... just de.. blålera.. i mängder.. man vill inte äns tänkta på vad de skulle kosta att bygga de.. så man satsade på spårvagnarna och köpte in M28/M29orna på slutet av 60talet...
![]() Nu är vårens/tidiga sommaren uppdatering redan här PT GBG V.1.2 ![]() Nytt för denna versionen: -Nya tunnlar-i hela GBG -Fler signalerade sträckor som verkligheten - Linje:7 kör nu med -Nya om-renoverade områden ( de är inte tomt någon stans i GBG nu!) - Ombyggd: Redbergsplatsen & Frölunda Torg Rutten: http://www.mediafire.com/?pnzyt22k01z41mv Samt sessionen:http://www.mediafire.com/?av541cmz1433sko Vi har även gjort en uppdatering på " alla föremål" i mappen som ligger här: http://www.mediafire.com/?mdxhyd1q2z5n0 mapparna är 5 st som heter Alla_FM_1 ( 2,3,4,5) så du verkligen får nya tunnlarna samt byggnader och spår! ![]() ![]()
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Lite kul att veta från Göteborg å Spårvägen ![]() M32an har många smeknamn: -Spagetti-vagnen -"skit-vagnen" -Gniselvagnen -Tjöt-vagnen - Bröt-vagnen - Slowmotion-vagnen ( långsam pga att passagerarna måste öppna dörrarna, vilket gör att de blir extra lång tid på varje hållplats ). De ska komma ytterliggare 25st M32or till GBG. ![]() M32 nr 441 kom förra fredagen från Italien. ![]()
![]() |