![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Skapade en kommentar, men ångrade mig.
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2011-02-21 klockan 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Just det... Läste det och såg det nu. Därför raderade jag mitt inlägg, men du var snabbare på att svara. Skall försöka igen.
Tack för snabbt snvar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2011-02-21 klockan 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Försökt med kodsträngen height-range utan resultat. Skrivit dit ända ner till -80 men ser ingen skillnad. ![]() Ett sätt man kan göra är att sänka objektet (vägkorsningsbiten) samt splinepunkten på vägen med -0,35 med hjälp av höjdverktyget (splinepunkt-verktyget). Korsningen till vänster på bilden är sänkt, den till höger är inte det, som jämförelse. Det går i och för sig men det är väldigt mycket pill överallt. Önskar fortfarande några bra objekt till "Gata 2fält 2gc" och liknande. Jag väntar och hoppas. Hälsningar