![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har kollat igenom lite snabbt. Rutten ser bra ut, går dock inte att säga så mycket utan lite miljö runtomrking. Men som sagt bra början!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Har laddat ner och installerat men inte haft den tid som behövs för att kolla runt tillräckligt mycket än för att ha någon nyttig feedback än så länge.
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar!
Meningen med att så tidigt låta några testa rutten var för att kolla rallarjobbet (inte landskap och detaljer), och ge synpunkter på om det var ok. Eller om nått borde göras annorlunda? Har mycket markarbete och luftledningsstolpar och tunnlar som fortfarande saknas, men tänkte ge mig på att bygga upp Södertälje först. Kan vara skoj med iallafall ett färdigt område på rutten!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Ser riktigt bra ut! Jag har åkt Handen - Stockholm C flera gånger i veckan under snart två års tid, jag dubbelkollar gärna att det ser bra ut längs den sträckan.
![]()