![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Det ser fortsatt väldigt bra ut Lan.
Jag förstår inte hur du får till det - önskar man hade samma talang själv. För övrigt, "Illaloukta" - är det möjligen Skutskär det? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Mina "olfaktoriska" minnen av övre delen av vårt rike skall vi kanske inte "ventilera" här, hm;-/
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
För er som kanske inte kikar så mycket i Trainz Screenshot-tråd, så har ni en länk här i.a.f, där man kan se hur "bussarna" ser ut i (Trainz-) verkligheten
![]() ![]() http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=4872. (Måste ju sköta PR-jobbet oxå ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Ekan!
I bilden under soffan i ditt "extrapaket" syns en handväxel tydligt - men inga färgglada pilar. Har du trollat bort dem? Hur lägger du om växeln då? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Det finns en knapp som heter "On screen help" Som den konnässör Ekan är har han säkert klickat på den - dom svenska växelkloten visar ju tillräckligt tydligt vart växeln leder, sen finns ju Ctrl-J och Shift-Ctrl-J för att lägga om växleln närmast framför resp. bakom.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Jag måste säga att jag tycker att den här modellen håller världsklass.
Jag tycker den kan konkurrera med de där upphausade ryska modellerna. När man sen ser den i ekankals snygga natur så är det svårt att se att det är en modell. Verkligen imponerande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Dessa rälsbussar kommer bli en fantastisk upplevelse när man får lägga "tassarna" på dom,jag vill tacka alla som är involverade i det här fantastiska projekt: Tack så mycket! Utan er hade vi inte fått se utvecklingen av Sveriges igenom tiderna trevligaste motorvagn!
![]() |
![]() |
![]() |