![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har detaljstuderat hur andi06 löst problemet på sin Daimler CW buss och det är ganska smart gjort (se bif. bild). Nu skall vi se om jag kan göra på samma sätt?
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Nu uppför sig hjulen bra! Animerad ratt (en boggi), animerade flaggor, backspeglar, avgasrök, inredningen separerad från resten m.m. Dörrna öppnar när man stannar vid passagerarstödjande anläggning och stängs efter 10 sekunder. Jag testade med Invisible Station 50 m (se bild).
Tack till andi06 !!!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Mycket vacker buss! Keep up the good work!
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Fått klart det mesta idag (tror jag?) och skickat till mina "sommarlata" betatestare. Ett par slutbilder från detta lilla projekt:
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Har snickrat ihop en svensk busshållplats med passagerarstöd och tänk den fungerade direkt !!??
Kommer väl några med kur samt med SJ Omnibuss skylt vad det lider.
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-06-30 klockan 17:55. Anledning: Felstavat :SL skall vara SJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej LAn
Snygt är inte fönnamnet äengång. Den är jättehäftig! MVH / BjörnL PS nu åker jag till Island som ju är fullständig tågöken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Gjort tre hållplatser till, en till för Postbuss med kur samt de två för SJ omnibuss. Visar lite bilder på eskapaderna: