![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Så du har inte förlorat dig i den smala världen, trevligt tycker jag och ett mycket trevlig lokomotiv. Jag tycker dock att 3dsMax verkar mycket knöligare än Blender att animera slidstyrningar i, men det kanske kan bero på att jag aldrig kom så långt under den tid jag körde gmax. Detta påminner mig ju om att jag har en egen slidstyrning som skall animeras, jag har en testmodell som fungerar, nu skall det ju bara fixas på den riktiga.
![]()
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Jag har hört att Blender är enklare att animera slidstyrningar i, men jag får väl säga som skomakarn: "Bli vid din läst, gör det du kan och skit i balettskor"!
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Framhjul och löpboggi bak på plats och sparade som egna mesher: Nog för idag.
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |