![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
RailDrivern fungerar perfekt med Win7 och MSTS! Man laddar bara ner ett litet program från denna sida: http://henkel.homedns.org/forum/main...a2ead68b711443
Då slipper man ha F5 uppe också. ![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men om det nu är så att saker har ändrats, är jag villig att ge det ett nytt försök... ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag hade inga problem att få hjälp på engelska, och jag fick programmet gratis. Men det var för att jag är minderårig, tror att det var gratis då. Programmet är inte speciellt svårt att använda när man har lärt sig.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jag vill ha den till RW3 typ å dom få gånger jag kör trainz12
.. just nu kör jag med min joystick å det funkar hyfsat men kan inte änvända det fullt ut.. å om någon har en beg till salu kan jag vara intreserad med. Mikael |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Så någon kört raildriver med railworks 2012 (RW3)?
vill bra gärna veta hur det funkar till den simulatorn innan jag bestämmer mig till fullo.. Mikael.K |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vissa tåg (Framförallt nyare tåg såsom Dash9an eller tågen i Northeast Corridor) funkar inte vissa funktioner såsom broms över huvud taget. Och på andra fungerar det, men inte särskilt bra alls, tyvärr. Det här beror vad jag förstått på Railworks sätt att hantera Raildrivern och är ingenting man kan göra någonting åt själv, tyvärr. Åtminstone inte vad jag känner till efter att ha läst ett otal trådar på diverse forum.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
så mitt joystick driver program funkar till å med bättre änn raildriver gör?
å det är ett gratis program en har gort... de är lite surt får ta en redig funderare vad göra.. gripen |
![]() |
![]() |