![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Från Railworks Wiki :
Citat:
Det jag skulle göra är att:
När man avinstallerar ett spel så brukar ofta de saker man lagt in bli kvar. Om det rör sig om en felaktig asset så kanske den kommer att finnas med även i den nya installationen. Var därför noga med att allt är borta innan du installerar på nytt. .... Mats
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Tack för tipset Jag gjorde exakt detta men Steam ville inte godkänna min profil, sa att den var upptagen av någon annan.Sedan godkände den inte mitt pasword heller... Det är klart att den var, jag har ju haft min profil i flera år !! Jo då, jag installerade om RW3 i en helt tom mapp, men det funkade inte. Nu köpte jag i vart fall ett nytt spel RW2012 för runt 300 spänn, jag vill ju bara att det skall fungera Det är så frusterande när sådant här händer
![]() |