![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Ser snyggt ut.. blir kul att se den färdig sen...
Har dessutom en liten fråga: Y3, "Kamelen".. är det något som finns i tankevärlden hos er konstruktörer av rullande material?...
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2011-05-21 klockan 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Mja, den gick väl i nån karavan i Malmötrakten kan tänka? Just nu är jag rätt "fed up" med motorvagnar så det lär dröja. Tänkte nog bygga nåt ånglok först, N eller Ke? B-loket ligger ju på is tills jag frächat upp min ångloksbyggarvana.
![]() |
#93 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Skulle du inte kunna ha en omröstning igen?
Undrar som X2, finns X21 i dina tankar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ra är inget som finns i ditt intresse? Eller är det för modernt?
![]()
![]() |
#95 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hur går det med tåget?
Väntar ivrigt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Veteran
|
![]()
Det är hos Ekan för slutkontroll och texturförfining, sedan skall Svenolov få tid att kolla så skriptet fungerar och det lär ta tid. Jag får väl säja som Karl-Oskar: "Du får tåla dej!"
![]() |
#97 |
Veteran
|
![]()
Liksom för Y6 Generationen gäller samma betingelser för X9 Serien!
Se Y6 - tråden: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....&postcount=228
![]() |
#98 |
Veteran
|
![]()
Nu ligger även X9 på Download!
Diskussion HÄR!!!
![]() |
#99 |
Medlem
|
![]()
Super härligt lan, tack för detta.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Tog du fel texturer!!?? hehe
![]() ![]()
![]() |
#101 |
Veteran
|
![]()
Ja det gjorde jag säkert, har fullständigt glömt hur jag gjorde med dina! Men det är bra att du sätter fingret på detta. Jag har en texturmapp som heter Ekans och undrade varför. Skall ta en koll på detta i morgon! Det är ju dock bara 4 vagnar, pust och stön!
Mitt minne var bra en gång, men jag har glömt när det var det!
![]() |
#102 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
De där knapparna med öppna, stäng dörrar, öppnas de inte redan på station? Eller man kanske ska använda de på stationer utan passagerarstöd? Har sett att det finns på Y6 också, men har inte prövat hur det fungerar. Det finns även knappar eller rättare sagt spakar vid dörrarna, men de har väl ingen funktion än?
![]()
Henrik.V Senast redigerad av svenolov den 2012-02-14 klockan 18:39. Anledning: Flyttad från Downloads |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Veteran
|
![]()
Henrik påpekade i Downloadtråden att vissa kanppar och lampor inte fungerar i hytten, och det är helt rätt konstaterat! För att få detta att fungera behövs en skriptkunnig person, och sådana växer inte på trän minsann. En sak som inte fungerar är t.ex. vid uthopp ur A-hytt och inhopp i B-hytt, men detta beror väl på att det finns 2 mellanvagnar emellan? Men om man kör i X9A så fungerar hytten bra!
Ta det lungt Henrik, t.o.m. vår chefsAdmin Fredrik har postat i Downloadtråden (mycket positivt!), det är bara jag som blivit, halvdant, väldresserad av Svenolov, som försöker hålla ording i Downloadtråden, att inte posta annat än downloads där ![]()
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-02-14 klockan 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Medlem
|
![]()
Bravo, Lennart!!!
Underbart arbete! Får dock upp missing kuid på nr <kuid:328014:1275> och jag får inga träffar på google... ![]() Senast redigerad av josu den 2012-02-14 klockan 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Veteran
|
![]()
Vagnarna med dina texturer är nu uppladdade till Download!