![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
det ser mycket bra ut / det är ju inte nångra fusk byggare som har gjort det
![]() John
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Ser riktigt snyggt ut, proffsigt!!!
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tackar o bockar!
Nu kom det jobb o jobb o jobb ivägen, så har inte TS-at på ett tag.. mummel, att jobb ska tränga sig på, så dumt. tror jag nöjer mig med fönstren nu. test och jämförelse med de gamla. Riktigt glas i dom nu, ska se om jag kan få den lite mer genomsläpplig, så man kan sätta upp tapeter på innerväggarna. Kanske blommor i fönstern... hmm. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
snyggt!
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
wow.
![]() Now with a rendered lightmap and it is perfekt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack / Thanks!
Så. Då är fönster på plats runtom, då anser jag för stunden att det får duga för att packa ihop det hela. Sen blir det uppdateringar, men inget som påverkar byggytan, så det är bara att bygga med dom. Det är t.ex stuprör, lampa, o lite sånt som ska till sen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Mycket fina hus!
Keep up the good work! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
God fortsättning, Mazz!
Hur går det för villorna? ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-01-02 klockan 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det går finfint, jag tänker på dom nästan varje dag...
![]() Sen är det bara att få till lite tid till dom oxå... Nu blir det Nora hela helgen... Nåväl, jag startade upp TS2014 igår och är ju bra sugen att få ut lite granna nu... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag installerade huset enligt senaste bild förra året, så påverkade ett annat hus enligt min bild. Kan du, Mazz fixa huset? Jag har massor av såna hus i mina rutter och tycker det är inte trevligt se.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-08-15 klockan 21:19. |
![]() |
![]() |