![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Länk till dropbox och bilderna från Spårvägsmuseumet.
Hojta till, när du har tagit hem dom, om du nu gör det. Sen låter jag bilderna ligga kvar en vecka på dropboxen, innan jag tar bort dom. http://dl.dropbox.com/u/24531880/201...gsmuseumet.rar
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det är just sådana bilder man behöver som byggare!
Stort TACK, Bengan, dom kommer att användas! Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Boggin till andra generationens vagnar är ganska lika, men mindre träbit och antenner på! Vet jag har bilder på dem men hittar dem inte för tillfället.
Du borde helt klart också stuka till en C9, det var ju lite av tunnelbanans Ferrari med sina rysande 90km/h. ![]() En annan grej är att alla vagnar är ju inte kopplade med Westinghouse. C9 och C14/C15 (de jag kommer på nu) har ju en "stång emellan vagnarna bara i B-änden. De är gifta par och kan inte gå utan varandra. Senast redigerad av GBSF den 2012-04-03 klockan 19:55. |
![]() |
![]() |