![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Hej,
Jag tycker ni gör Underbara saker här. Tunnelbanevagnar och annat. Jag har en son på 4 år som älskar tåg, tunnelbana och roslagsbanan. Jag har ett problem med alla tunnelbanevagnarna C1 och famåt. Alla verkar sakna <kuid:67375:100475> och jag kan inte ladda hem "Fixed Passengers.cdp" som jag tror saknas. Dropbox säger att filen inte hittas. Tacksam för en fil att hämta någonstans. /MArtin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Säg till, när du har plockat hem den. https://dl.dropbox.com/u/24531880/Passengers.cdp .
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Fixed passengers fungerade inte som jag rekomenderade att man byter ut dom mot Aurans orginal. Se denna post:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....&postcount=270
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Finns dessa att ladda ner? Låter ju nästan så när man läser hela tråden, men jag kan inte hitta dem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Hittade dem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Du har gjort en stor prestation, AlleDahlle, att hitta nåt på vår, minst sagt "snåriga" Downloadsida. Akta dig så du inte får årets "Sherlock Holmes"-pris
![]()