Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-07-24, 18:54   #12
lan
Veteran
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korvtiger Visa inlägg
Jo, det skall vara implementerat, kolla dokumentationen! Vi testade det dock aldrig, så det är inte säkert att det verkligen fungerar.

Man byggde om vagnarna med gummiblåsa från och med 1967 har jag lyckats gräva fram. Du kan använda mitt bälgbibliotek om du inte får animationen att fungera.
Tack för erbjudandet, ett problem är att alla interna mesher (utom STL-koppelgrejor) numera är fästa i två punkter a,groundzero och a.grounzero_rev (vriden 180 grader), båda ligger i 0,0,0 och gör det mycket lättare att bygga direkt i lokmeshen, så att allt ligger rätt och sedan animera och göra klart och exportera direkt.

Har gjort en temporär on-off-bälg och brygga som fungerar nu.
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:17.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009