![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Ser bra ut lAn, men bara en fråga. Kommer pantografen på restaurang-vagnen gå att fälla upp?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Mycket stiligt lok är det!
Fast jag får scriptfel så snart jag väljer loket, se bifogade bild. Går dock att köra utan märkbara problem, sånär som på en sak: Lyktorna går inte att tända efter att jag ändrat körriktning, de blinkar bara till när jag försöker (de går att tända och släcka innan riktningsbytet). Jag kör i TS12. Stilig assistent i hytten f.ö. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ja, legotrainzman, det är tänkt att göra panton fungerande.
Erafjel: Detta skriptfel är just void HandleLamps och det är något jag inte klarar ut utan Svenolovs hjälp. Men det mesta fungerar. När du skall byta hytt skall du, precis som i verkligheten stänga ned allt, sen trycka Alt-C, gå ur hytten och hoppa in igen så brukar allt fungera. Prova!
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Blev en hel del att bygga om:
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-10-28 klockan 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
... en hel det att göra på den, panto och annat, men det spolar på:
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Men den här ser riktigt bra ut - man blir lätt hungrig... var la jag nu den där mackan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Varje dag och flera gånger varje dag tittar jag in i dina byggtrådar. Alltid lika fascinerad av både byggtakt och den detaljrikedom som du har och håller i dina byggen. Det finns ju också andra som bygger både snyggt och detaljrikt men ingen håller denna takt. Nu är det bara att gratta Schweizarna till dessa snygga och för oss lite udda tåg.
Vackert gjort Lan! Stickanw