![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
... inte så vanligt från mig med det berodde på Bengans texturförlagor, men nu får ju Ekan och Bengan chansen är arbeta "motströms" och skura ren 202 till en nyrenoverad 200!
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 062
|
![]()
Det ser helt otroligt snyggt ut! Verkligen uppfinningsrikt med panto funktionen!
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Vimmerby
Inlägg: 333
|
![]() Citat:
![]()
__________________
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
... bevingade ord av gp3119
![]() Eftersom jag redan gjort en F5 var det inte så svårt att stuka till en Sv1, när dessutom Kenta skickade ritning och bilder:
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Västerås
Inlägg: 1 885
|
![]()
Oj, vad man missat under en vecka man varit borta från Trainz! Ser kanon ut Lennart och Marcus!!
![]()
__________________
//Joakim Wahlberg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Örtofta
Inlägg: 371
|
![]()
ser mycket bra ut till t4 med tågvärmevagnen? Och en sak till behövde inte göra en Sw1 jag ville bara fråga om du ville.? Sorry x3!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
... att det intresserar mig varför man inte kunde satt in en kraftigare tågvärmegenerator i T4 från början??? T21 och T43, T44 drogs väl med liknande problem ???
SJs vinterproblem med frysande passagerare nu för tiden beror ju på andra, väl kända orsaker !?
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
... blir det kanske med två vagnar? Bilden visar T4 + 2 Sv1or på väg att hämta ett tåg med australiska turister från "Outback" och dom är väldigt lättfrusna
![]()
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Vårby, Huddinge, Sweden.
Inlägg: 324
|
![]()
Det är bra med energi hos dig Lan!
__________________
Ningening (som jag som barn uppfattade ljudet av rälsskarvarna vid 30 minus eller kallare när tåget gick fort över dem) |
![]() |
![]() |