![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
När man sätter ut krokodilen i Surveyor sätter man ut en main unit och 2 drive units i vardera änden, sedan får man rotera den ena drive uniten.
1. de reglage i hytten som heter switch# och lever# har ingen funktion (ännu). 2. Skriptfelet (HandleLamps) är inte kritiskt men beror på att jag använt Xoa7s hyttskript som bas, och jag är inte skriptkunnig nog att fixa det. 3. Avbländningen innifrån hytten fungerar ej pga att hytten sitter i mittdelen som inga lampor har men om man hoppar ur hytten, väljer främre drivenheten och trycker Shift_L kan man blända av. Dessa tre saker kanske Svenolov och jag hinner fixa till öppnandet av Base Tunnel 2018 ![]()