![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Själv så har jag bytt ut ljudet på mina Rc-lok till det här <kuid:239249:100291>.
Finns här https://www.auran.com/TRS2004/DLS_vi...?AssetID=93966 för dom som är intresserad. Lennart kör ju med TS 2010 själv, så det vore ju konstigt om hans egen hytt till Rc'n inte skulle funka, hehe.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2013-02-14 klockan 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Gött!
Tack för hjälpen! blir ett inköp efter jobbet ![]() Hehe märker nu att det är dina vagnar ekankal. Dem fungerar i trs2010? Med vänlig hälsning/Rekin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Jag kan intyga på att alla ekans vagnar fungerar helt felfritt i ts 2010.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Jag får tacka Fredrik , Ian m.m. För ett fantastiskt rc lok och en fantastisk hytt (jag får be om ursäkt om jag har "glömt" någon) riktigt kul att använda en "detaljerad" rc i trainz
![]() Synd bara att det finns så få målningar till loket, men annars så fungerar allt finfint ![]() Mvh/Rekin |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... finns till rc1 (CW) och kan givetvis kompletteras med ytterligare, men kolla bara noga hur det hela fungerar!!!!
Lycka till!!!
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |