![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 797
|
![]()
Vad är 299 för tågegenskapskod =P ? De enda som används är 258 och 298 (222 grundtåg används endast om tågdata är ej inmatad med tågdata ska alltid matas in)
Retardationskontroll görs till 99% under gång och kräver då en trycksänkning på minst 0,6bar under 5s (+5s tillsättningstid) och sedan att du lossar ut innan du kollar av värdet. Jag vet att ATC även slutar räkna under 25km/h. Hur relevant en R1a är att göra i RW är väl kanske inte det viktigaste men kul att det funkar! När du stannar så ska ATC ge 00 i huvudindikatorn och stannar du efter mottagit ett försignalbesked vänta kör så kommer du få vänta 00 i förindikatorn. Möjligt i RW? Huvudledningstrycket i slutet ska inte understiga 3,5bar men det kanske också är RW's fel när den tömmer HL. Men att poängtera, sjukt bra arbete du gjort ![]()
__________________
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse |
![]() |
![]() |