![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Men om man inte målar om objektet, så tycker jag man borde få låta det följa med rutten man byggt (tycker inte ens man ska behöva maila och fråga, dvs så länge man ger credit och ej ändrar objektet). Nått som är förvirrande, är att behöva ladda ner flera hundra objekt från olika sidor, för att få igång rutten. Jag har själv gett upp ett par rutter, då jag inte hittat alla objekt till dom. Ibland finns ju inte ens sidorna kvar, som hänvisas till i readme.. Ang. rullande material, så tycker jag att man kan ladda ner det separat. Det uppdateras ibland ofta och det brukar inte behövas 200-300 tåg till ett par scenarios heller. Aja, detta är vad jag tycker och ni får självklart tycka som ni gör!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2013-11-23 klockan 19:53. |
|
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|