![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 396
|
![]()
Det kanske inte ser mycket ut för världen, men till er som behärskar 3d...
![]() UV = DONE ![]() Normaler = Rättvända <---Max är grymt kass på detta... För övrigt tror jag vi skippar bump maps på sidan. Ränderna blir bara heltosiga (är snyggare utan)... Det ni ser på bilden är med bump maps på. Juste, boggin är klar. Detta är boggin för motorvagnen ![]() Så nu är det rätt (och rätt storlek på hjulen)!! UV.jpg Bättre bild på boggiarna och sidan. Jag kommer återbesöka boggin senare och lägga till mer detaljer, men detta duger tills vidare. Det börjar närma sig gränsen på vad RW och IGS formatet klarar av. Det är precis den klarar exportera alla nitar. Anledningen är att IGS inte diggar pyttesmå objekt. Loggan är något för högt placerad och utdragen ![]() UV2.jpg Nä, inget större texturarbete gjort, utan allt handlar om att få UV-kartorna att bli rätt. Men jag slängde på lite för att testa och tänkte det kan bli dagens update. Inte börjat exportera in mellan och manövervagnen i RW, tänkte köra stenhårt på motorvagnen så vi kan börja köra runt ![]()
__________________
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE |
![]() |
![]() |