Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-02-04, 22:05   #19
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Hej Richard!

Har inget emot lite kritik, så länge den innehåller tips om vad som behövs för bättring (av det man gör!). Eftersom vagnarna inte är dom rätta modellerna så tyckte jag, att det inte spela nån större roll om färgnyanserna var dom exakta. Tänkte också kolla när jag får tillbaks min skärm (för den jag har nu e lite knepig på färgerna!).

Eftersom du använder dom rätta färgerna och gjort alla varianter, så struntar jag i och släppa mina. Jag gjorde dom mest för att se hur det skulle bli!

Har du lust göra en sån där gammal teak-vagn, som Srj28 skriver om?
Det vore häftigt!

Angående ditt problem, verkar det som du glömt att döra om nånstans. Har du öppnat s-filerna med Sharp File Manager (SFM)? Rullar du ner en bit i dom så ska man döpa om, ace-filerna där också.

Hoppas du får till det och snart ger oss alla ett fint spårvagnspaket!

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu  

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Bilder på Spano tåget i Hagalund bombardier (avregistrerad) Off-topic 1 2004-07-07 17:38
Byggga tåget innifrån i TSM Bengtel 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 3 2004-06-23 00:01
Tåget kopplar ur... Totte MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 37 2003-02-05 14:55
Tåget märker inte att det är vid stationen BjörnX MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 1 2003-01-07 02:39
Ingen som kan göra det här tåget?? SoftOrre 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 1 2002-06-02 22:06

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:34.