![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
I det här fallet har det tydligen för vissa användare uppstått det som TS visar, men även försökt förmedla lite mer på djupet inte bara protestera att det inte fungerar. Resultaten av rapporterna har blivit att DTG har dragit tillbaka uppgraderingen. Jag vet inte vad man mer skulle begära av en utgivare, fel under vissa omständigheter kan ju alltid inträffa och här har man tagit konsekvens av det och dessutom publikt bett om ursäkt. Jag skulle för allt i världen inte vilja vara utan de automagiska uppdateringarna, att jämföra med MSTS/ORTS känns som att jämföra med något... väldigt gammalt... alternativt väldigt segt i utveckling... Sen kan jag tycka att det finns massor jag inte gillar med RW, men den perfekta tågsimulatorn känns som den är många år framåt innan den hittar in i min dator... Under tiden får man väl försöka stå ut med det som finns. ![]() Btw, här är tråden på uktrainsim om problemet: http://forums.uktrainsim.com/viewtop...a402676b1f202a Dessutom upplever jag inte direkt att vi svenskar är bittra över lag som du kanske antyder, men det är väl bara jag det... ![]() |
|
![]() |
![]() |