![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Den är gjord 2010 så kan kanske fungera i 2009 isåfall
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Vad är det som saknas?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Gräs splines av jvc bör finnas på DLS är rätt mycket att ladda ner till banan där....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har också ett par saknade splines (tror jag), som jag inte har lyckats hitta än.
Den ena börjar ungefär i samma område som hos Göran (hgkn) och går fram till banans slut i ena änden. Sen saknar jag något från badet och uppåt. Om det är samma objekt, får jag sätte ett frågetecken på.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
det är inte samma som göran saknat. Men det är samma på båda dina bilder. lägger upp den i download tråden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Nu saknas det bara 6 prylar, så det tar sig. Unknown Location: <kuid:307216:2266> Unknown Location: <kuid:396831:2531> Unknown Location: <kuid:415152:2886> Unknown Location: <kuid:415152:2991> Unknown Location: <kuid:415152:3114> Unknown Location: <kuid2:77641:23122:2>
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Vilket jvla jobb att leta missing kuids. Hade jag varit rac hade jag packat dessa till CDP och laddat upp dom, risken för påföljder är nog mycket liten
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
den första är någon gammal sandhög jag inte kunde hitta på banan så den är inget att bry sig om
Den andra finns nu i downloads ![]() Den tredje är mistral 69 - barriere beton (skall finnas i den sista länken i readme) Den fjärde är mistral 69 - maison grange 01 (garage samma ställe som trean) den femte är mistral 69 - abri de velos (cyckelställ samma ställe som trean) den sjätte är nu upplagd i downloads ![]() |
![]() |
![]() |