![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Har tagit tillfället i akt och laddat ner speedtrees modell Pofig och som troligtvis går in i TANE-
Troligtvis? Jag kan inte testa björkarna beroende på att jag inte lyckats få in senaste T:ANE-versionen - trots TRE nedladdningar! Tidigare version har ominstallerats bort. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har efter ett antal turer kommit in i T:ANE CE. Jag har tidigare lagt in Cabbanan i TANE (se föregående sida) och gjort det nu igen. Någon större skillnad tycker jag mig inte se.
Har tagit ner Tannen am hang från DLS oc h till min förvåning gick den in. Tannen am hang är att användbart objekt eftersom granarna som står på marktextur inte är beroende av gridlinjernza. Tannen kan vridas, placeras hur som helst och är höjd- och sänkbar. Upplever dock att den är inte alls lika snygg som i 2010 och 2012. Rälsen får man lägga in själv - fem-sex mil - usch. Niss |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
N3v:s nya växlar har efterlysts här i Forum. En (finns fler?) har jag hittat och den heter "1 track wood TANE". Jag har lagt in den i T:ANE och kan bara konstatera att själva växeln är A/ snygg och B/ fungerar bra.
Jag har också fått in Emges´ Lever manual right/left och som fungerar bra tillsammans. Vill man dessutom ha en växellykta så tar T:ANE emot Korvtigers variant. Nise |
![]() |
![]() |