![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Ja du Torpet, även jag har skaffat Tane och är positiv, så du får nog prova. :-)
Var skeptisk till en början men det är verkligen ett stort lyft och stabilare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Måste bara fråga om det är jag som missat nåt eller det är ett nytt fel med SP1...
Laddade hem några av STL uppdaterade Grf-vagnar med Bengans texturer men kan inte få dem på spåret pga följande fel: - VE21: Attachment point 'Pallast' referenced by tag '0' in 'queues/normallast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Hellast' referenced by tag '1' in 'queues/normallast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Skrymmande' referenced by tag '2' in 'queues/normallast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Storlast' referenced by tag '3' in 'queues/normallast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Normallast' referenced by tag '0' in 'queues/pallast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Hellast' referenced by tag '1' in 'queues/pallast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Skrymmande' referenced by tag '2' in 'queues/pallast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Storlast' referenced by tag '3' in 'queues/pallast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Normallast' referenced by tag '0' in 'queues/hellast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Pallast' referenced by tag '1' in 'queues/hellast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Skrymmande' referenced by tag '2' in 'queues/hellast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Storlast' referenced by tag '3' in 'queues/hellast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Normallast' referenced by tag '0' in 'queues/skrymmande/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Pallast' referenced by tag '1' in 'queues/skrymmande/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Hellast' referenced by tag '2' in 'queues/skrymmande/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Storlast' referenced by tag '3' in 'queues/skrymmande/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Normallast' referenced by tag '0' in 'queues/storlast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Pallast' referenced by tag '1' in 'queues/storlast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Hellast' referenced by tag '2' in 'queues/storlast/conflicts-with-queues' was not found. - VE21: Attachment point 'Skrymmande' referenced by tag '3' in 'queues/storlast/conflicts-with-queues' was not found. Är detta nåt nytt problem med SP1 att den kräver en fysisk punkt, vagnarna funkade tydligen med Tane tidigare?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
I den här tråden har det redovisats ett stort antal detaljbilder av de växlar som ingår i TANEs PT-spår, Swe-varianten. Byggherren själv, Lan, ställde vid ett tillfälle frågan om hur mycket en lokförare ser av detaljerna.
Just det; vad ser en lokförare av hur en växel är ställd – och hur bra är Lans TANE Swed Trk i förhållande till TANEs? Jag fixade en enkel test, ni får själva svara på frågan. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jag personligen skulle vilja ha den högsta lod att den täcker typ 50-100m
Alternativt ska näst högsta vara lite mindre avancerad, man ser rätt bra skarvarna (vilket jag tycker är synd)
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... efter att ha byggt i en gammal licens med 3Dmax har den plötsligt upphört och jag har inte råd att uppdatera, så jag blir tvungen att nedgradera till gmax.
Fungerar i princip lika bra men jag saknar Render-möjligheten. För att återuppta färdigheterna har jag börjat med litt Os, den korta O-vagnen och lyckats skapa ritningen. Jag tar detta som ett "LärpåNytt"-projekt. Hmm.
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Kommer ritningen från dom som jag la upp under Allmän 3D igår?
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Självklar Bengan, du är min outsinliga källa till inspiration!