![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Du behöver ytterligare två rutter är Cajonpass och Stevenspass. Tyvärr finns Stevenspass inte längre hos Steam. Du kan hämta Bergensbanens assets i min dropbox. Denna innehåller massor av assets. Klicka länken i min signatur och hämta dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Prova googla efter Railworks Stevenpass download. är inte säker på att det går så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
![]() Idag la jag upp ytterligare uppdatering av rutten. Njut av resan och lycka till! Finns att hämta som vanligt i min signatur. ![]() Skriv gärna om rutten! ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2016-04-22 klockan 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Wow, så utrolig fint det er, spesielt med fjellandskapet! Kjempebra jobba!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det blir några mjölkflaskor om du kör utan Stevenspass. Annars är det annat fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Ingen som är intresserad att skriva om rutten, bara två som svarade! ![]() Jag behöver veta vilka problem ni har, så jag kan försöka fixa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Det er mellom Myrdal og Hallingskeid det noen ganger er usynlige tunneler, kun spor med mørke skygger og melkeflasker. Er det sånn at Dovetail skal endre litt på Stevenspass og gi det ut igjen, eller skal de ikke? For da skylder de meg penger.
![]() Senast redigerad av TraindriverS den 2016-04-23 klockan 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|