![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
...i senaste version - lille N3V-f-n är väl lös igen?
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
För mig, så funkar det med AI-förare nu utan problem, om man nu bortser från att jag hade genomskinliga fönster igår, men inte idag.
EDIT: Se bilden från igår, med genomskinliga fönster. http://www.e-buzz.se/forum/showpost....&postcount=150
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2016-06-17 klockan 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Nu funkar den ena mellanvagnen alltså Bistrovagnen.
Men på andra är fortfarande hjulen låst. Och nu plötslig när ett fel blir (haft) löst, uppstår ett annat. Det är bara en ena strömavtagaren som går att fälla upp. Många Barnsjukdomar. ![]()
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Men strömavtagaren, där är det bara den bakre som går upp. När man fäller upp och ner vid vredet. Använder man kommandot Pantz, så fungerar det i alla lägen för mig.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Man kör väl ändå bara med ena strömavtagaren uppe? Vill man av någon anledning ha den andra så får man väl fälla upp den med numpad-1-knappen på tangentbordet, det fungerar fint.
![]() För mig fungerar samtliga mellanvagnar fint både i DCC och Cab-mode. Testa att installera igen och kontrollera att du skriver över de gamla assetsen!
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Fungerar nu! Var hittar jag dörrkommando?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Bra! Dörrarna öppnas automatiskt när man stannar vid en station med passagerarstöd. Tips är att använda den osynliga "AJS Station 1x110s".