![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Nu har jag turen att ha en så pass bra dator, så jag kör ALLTING på MAX, så jag har ingen koll på vad som är default-inställningar. Så det beror nog mycket på hur "bra" dator du har, hur mycket du kan kräma på. Men det finns en latmansinställning som man kan prova att ändra (se bild), klicka på dom 3 strecken, då visas några förinställda värden man kan välja på, (OBS! det funkar bara i driver-läget), man ser en märkbar skillnad på grafiken i spelet när labbar med dom.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Ja där kör Jag också max nu, och det fungerar utmärkt
![]() Sen är det ju alla de andra inställningar i Startbilden: Kolla foton //Crille |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Jag har skrivit en kommentar angående spåren och varningen som jag har utfärdat på Aurans-forum sida eftersom det var en person (också Mac-ägare) som hade skrivit angående spåren.
Bara så att ni vet! mvh Håkan
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]() Citat:
![]() Frustrerad gubbe Crille |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Idag fick jag min första krasch med SP2. Skulle söka efter kilometertavlan och visa Crille och er hur min propertyruta ser ut.
Då jag skrev ett "k" som i kilometer i sökrutan så vips, dök windows upp. Försökte med ett "ki"... och det blev värre. Jag fick upp Windows login-ruta som annars dyker upp när datorn startar upp. Efter mer liknande spök gav jag upp och gjorde en omstart. Efter en stund fungerade sök-funktionen igen. Jag har inte använt mig av några kilometertavlor - bara STL hastighetstavlor endast. Skapade en kilometertavla och så här ser den ut. Inga siffror på en blank tavla.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2011
|
![]()
Samma problem med kilometertavlorna här.
Dessutom saknas text på Infotavlan 510x480 för varianterna Hastighet två siffror och Avstånd 3 siffror enligt exempel på bilden. 2017-06-21 230817.jpg Hälsningar Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]() Citat:
Ska kolla om jag kan hitta något. mvh Håkan
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
|
![]() |
![]() |