![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Tack! Jag kommer tillbaka igen, men inte nu. Jag behöver fyllas på. Inspiration och feedback behöver jag.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2017-11-08 klockan 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Varför får jag ingen kartbild?
![]() Är mycket tacksam för snabbt svar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Ser at du har Scenery Density på 9 av 10. Prøv å sett den på 10 og sjekk om det fungerer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Blåa ringar fortsätter trots densitet 10.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag håller på och bygger landskap mot Lilla Edet. Snart är jag framme vid pappersbruket SCA. Så jag undrar om någon kan fixa in objekt till simulator. Jag bifogar en skp-fil här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bra att du fortsätter byggandet Totte. Jag tror vi är många som följer ditt bygge, men som är dåliga på att kommentera. Ibland vet man bara inte vad man ska säga/skriva. Men jag uppskattar det ändå.
Ser fram emot fortsättning av rutten!
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|