![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Även också via Steam val av Railworks64 samma sak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Om du är rädd för att det skall ställa till med problem, skapa en systemåterställningspunkt i Windows innan installation så att du enkelt kan återställa datorn. (https://support.microsoft.com/sv-se/...-restore-point)
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Alla tre filer finns redan i datorn. Jag får installationsmeddelande om de tre är redan installerade och har senare version. Dubbelklickade icon och det händer ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hur skapade du "icon"?
Spontant känns det som en verifiering av programfilerna skulle behövas. Se bifogad bild.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag har verifierat flera gånger. Icon kom av sig själv i höstas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Bör det inte också stå \Steam\ före steamapps i sökvägen för Starta i och Mål? Det är det enda jag kan se som skiljer mellan din och min sökväg.
Kolla om programmet går igång om du öppnar filsökvägen och dubbelklickar på RailWorks64.exe. Senast redigerad av mibl den 2018-12-29 klockan 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag har klickat Railworks64 på tre ställen utforskaren, skrivbordet och via Steam.
Det blev Spel istället för Steam sen jag skaffade datorn förra jul. |
![]() |
![]() |