![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Sådär hade jag på en liten rutt jag byggde förut. När jag åkte åt ena hållet fungerade allt bra, men så fort jag bytte håll så låste sig allt. Det visade sig att spåren inte satt riktigt ihop på ett ställe (en röd stolpe i RE) och när jag bytte håll och körde mot det stället så hängde sig allting. Det kan kanske vara något liknande för dig med. Sedan så har jag hört att vändslingor kan sabba allting, men jag vet inte på vilket sätt. Det är möjligt att även sådana kan få rutten att hänga sig. mvh .... Mats ![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Byggnader runt Göteborg C | Hengelo | 3D-design - Trainz | 27 | 2005-09-03 15:52 |
Spårvagn rutter???? | themepark | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2004-10-29 04:05 |
Göteborg! | Angelsmind | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-02-09 01:56 |
Någon som fotograferade sjösättningen av Göteborg? | Trigger | Off-topic | 5 | 2003-06-09 19:08 |
Köra Spårvagn | Cörran | Off-topic | 0 | 2003-01-26 14:02 |