Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-06-16, 08:33   #1
wilburt
Guest

Standard

MSTS är ett av de spel, som man måste köra intensivt för att få grepp om det. Då kan det bli tröttande efter ett tag; när jag får den känslan, avinstallerar jag spelet och parkerar boxen i ett skåp. Så gjorde jag med MSTS, men följde forumet lite av och till. Och nu, drygt ett halvår senare, installerade jag det igen och tycker det är som nytt; kanske ändå roligare för nu behärskar man finesserna och behöver inte börja från scratch och använder det mindre intensivt.
Jag har växlat med SimCity4 och SidMeiers Simgolf och det är det samma med dem; efter tag har man fått nog och så är det hur bra spelen än är.
Jag tycker inte man skall hålla på med ett spel som upplevs som tjatigt; vi har ju den här hobbyn för vårt nöjes skull, eller hur?
//wilburt [8D]

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Hejsan Alla MSTS älskare Lonkka MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 13 2003-06-15 15:06
Har tröttnat på MSTS Jonte Off-topic 7 2002-07-22 16:46

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:54.