![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
Nu har jag fått det att fungera. Felet var det att TGATool2 inte hittade MakeAce programmet i utlis-mappen. Hade ingen aning att det påverkade programmet. Ett STORT TACK för hjälpen. Men en liten fråga har jag kvar? När man skall skicka tillbaka den ommålade filen så undrar jag att i tgatol2 så finns det en ruta som det står "updated makeAce" ovanför finns det två ruter som man kann märka med en bock. skall rutan som heter compress ACE files vara märkt med en bock eller inte? Hos mig är den förbockad Smajlet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Signal problem | mr_magnell | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-07-05 23:37 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 19:38 |
Problem med fil | Mulle | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-28 23:08 |
Simulator Problem | gsmalbin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 20:12 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |